J.D. Power ka qenë duke e mbajtur veten të zënë kohët e fundit duke nxjerrë studime që sjellin në dritë atë që vlerësojnë klientët dhe çfarë nuk vlerësojnë për makinat e tyre. Pas analizës së fundit në lidhje me besnikërinë e markës dhe cilësinë fillestare, kompania e studimeve të të dhënave dhe inteligjencës së konsumatorit ka lëshuar një studim të ri. Quhet Indeksi i Përvojës Teknike të SHBA 2020 (TXI) dhe tregon se si performojnë kompanitë e makinave kur bëhet fjalë për sjelljen e teknologjisë së re në treg.

Ky është në të vërtetë edicioni i pestë i studimit dhe kombinon nivelin e adoptimit të teknologjisë së re me sa mirë (ose keq) është zbatuar. Volvo siguroi vendin e parë me një indeks prej 617 pikë, i ndjekur nga BMW (583 pikë) dhe Cadillac (577 pikë). Sa i përket markave të zakonshme, titulli i takon Hyundai me 556 pikë, aq sa të lejojë markën e Koresë së Jugut të fitojë vendin e gjashtë në përgjithësi. Në skajin tjetër të spektrit, Mini ishte i humbur në fundi me një rezultat indeksi prej 444 e ndjekur pas me Porsche menjëherë me vetëm 453 pikë.

Sa i përket Tesla-s, J.D. Power i dha asaj një rezultat indeksi prej 593, por marka elektrike nuk renditet zyrtarisht sepse nuk i plotëson plotësisht kriteret e renditjes. Pse? Ashtu si me studimet e tjera të kohëve të fundit, Tesla nuk lejon J.D Power të anketojë pronarët në 15 shtete, kështu që rezultati i indeksit bazohet në sondazhet nga pronarët në 35 shtetet e tjera. Rezultati i parashikuar prej 593 do të thotë se do të merrte vendin e dytë, pas Volvo.

Një nga zbulimet kryesore të studimit të Indeksit të Përvojës Teknike të SHBA në vitin 2020 është vlerësimi i konsumatorit për kamerat e pasme dhe llojet e tjerë të kamerave që ofrojnë një pale sy shtësë. Çuditërisht, njerëzit nuk duket se u pëlqejnë kontrollet e gjesteve dhe pronarët kanë përjetuar një shkallë të lartë të problemeve me këtë funksion – 36 çështje për 100 automjete.

Kur bëhet fjalë për sistemet e ngarjes gjysmë-autonome, në mëdyshje. Ndërsa disa pronarë makinash i vlerësojnë ata për heqjen e disa streseve, të tjerët po e kanë të vështirë të besojnë në sistemet në bord. J.D. Power argumenton se shoferët duhet të marrin trajnimin e duhur në lidhje me mënyrën se si funksionojnë asistenca për mbajtjen e korsisë dhe sisteme të tjerë të ngjashëm në mënyrë që të rrisin shanset për një adoptim më të gjerë të këtyre teknologjive të automatizuara.