Volvo Cars u bën thirrje liderëve botërorë dhe ofruesve të energjisë që të rrisin ndjeshëm investimet në energjinë e pastër, në mënyrë që makinat e saj dhe të tjera elektrike të ofrojnë potencialin e tyre të vërtetë për sa i përket përfitimit klimatik.

Thirrja përkon me një raport të sapo botuar mbi emetimet e përgjithshme të karbonit të ciklit jetësor të makinës së fundit plotësisht elektrike të Volvo Cars, e cila tregon reduktimet e mëdha të mundshme të CO2 nëse një makinë ndërtohet dhe karikohet duke përdorur burime të pastra energjie.

Volvo Cars synon të bëhet një prodhues plotësisht i makinave elektrike deri në vitin 2030 dhe planifikon të nxjerrë një familje krejtësisht të re të makinave të pastra elektrike në vitet e ardhshme, një nga planet më ambicioze të elektrifikimit të industrisë. Kjo është pjesë e ambicies së saj për t’u bërë një kompani neutrale ndaj klimës deri në vitin 2040, pasi ajo punon për të ulur vazhdimisht emetimet e karbonit në të gjithë biznesin e saj.

Kompania do të ketë nevojë për ndihmën e qeverive dhe sektorit të energjisë, nëse makinat e saj do të realizojnë potencialin e tyre të plotë të reduktimit të karbonit. Siç tregon raporti i ri i vlerësimit të ciklit të jetës (LCA) për Volvo C40 Recharge, disponueshmëria e energjisë së pastër si për prodhimin ashtu edhe për karikimin e një Volvo elektrike bën një ndryshim të madh përsa i përket ndikimit të CO2.

“Ne morëm një vendim strategjik të ndërgjegjshëm për t’u bërë një prodhues plotësisht i makinave elektrike dhe një lider në industri, por nuk mund ta bëjmë kalimin vetëm drejt neutralitetit të klimës,” tha Håkan Samuelsson, shefi ekzekutiv. “Ne kemi nevojë për qeveritë dhe firmat energjetike anembanë globit që të rrisin investimet e tyre në kapacitetin e energjisë së pastër dhe infrastrukturën përkatëse të karikimit, në mënyrë që makinat plotësisht elektrike të mund të përmbushin me të vërtetë premtimin e tyre për lëvizshmëri më të pastër.”

Kur një shofer karikon një rimbushje C40 me energji të pastër, si energjia e erës, ndikimi i ciklit jetësor të CO2 i makinës është më pak se gjysma e një Volvo XC40 tradicionale me motor me djegie. Kur ngarkohet me energji elektrike të prodhuar nga lëndët djegëse fosile, kjo diferencë bëhet shumë më e vogël. Sipas raportit të IEA, investimet globale për energjinë e pastër “do të duhet të dyfishohen në vitet 2020 për të mbajtur temperaturat nën një rritje prej 2°C dhe më shumë se trefish, në mënyrë që të mbahet dera e hapur për një stabilizim 1,5°C” të rritjes së temperaturës globale.

Duke filluar me XC40 Recharge, makinën e saj të parë elektrike të lançuar në 2019, Volvo Cars nxjerr një raport LCA për çdo model plotësisht elektrik. Këto raporte ofrojnë transparencë të plotë për sa i përket ndikimit të CO2 të makinës sipas një sërë skenarësh dhe u japin klientëve informacion të vlefshëm për nivelin e përgjithshëm.

Raporti LCA për C40 Recharge tregon se kur e karikoni atë me energji elektrike të prodhuar nga burime të pastra, ciklit jetësor gjurma e CO2 i zbret në afërsisht 27 ton CO2, krahasuar me 59 ton për një SUV kompakt XC40 të fuqizuar nga një motor me djegie. Energjia e pastër është gjithashtu një faktor i rëndësishëm në reduktimin e gjurmës së karbonit të përfshirë në prodhimin e një makine elektrike. LCA zbulon se emetimet e prodhimit të një C40 Recharge janë 70 për qind më të larta se sa për një XC40 me benzinë. Kjo është kryesisht për shkak të intensitetit të karbonit të prodhimit të baterive dhe çelikut, si dhe nga rritja e peshës së aluminit në makinë.

Kompania kërkon të zvogëlojë gjurmën e karbonit të ciklit të jetës për çdo makinë mesatare me 40 përqind deri në 2025, duke përfshirë reduktimin e emetimeve të karbonit në zinxhirin e saj të furnizimit me 25 përqind deri në vitin 2025.