YouTube do të vijë në të gjitha makinat Volvo me Google të integruar, duke reflektuar një vazhdimësi të partneritetit midis Volvo Cars dhe Google.

YouTube do të jetë platforma e parë video që do të jetë e disponueshme për shkarkim në makinat VolvoGoogle Play. Ky është fillimi i transmetimit të videove në makina.

Kur udhëtoni me makinë elektrike, udhëtimet më të gjata mund të shkaktojnë ndalimin e karikimit. Me Youtube në makinë, drejtuesit e Volvo mund të kalojnë pushimin e karikimit duke shijuar transmetime të drejtpërdrejta, emisione lajmesh ose videon më të fundit të krijuesit të tyre të preferuar. Më e rëndësishmja, Volvo Cars nuk bën kompromis për sigurinë dhe do të lejojë që videot të luhen vetëm kur makina është plotësisht e palëvizshme.

“Të lejojmë klientët tanë të shikojnë video gjatë karikimit ose kur presin të marrin fëmijët e tyre nga shkolla është pjesë e premtimit tonë për t’ua bërë jetën më të mirë dhe më të këndshme,” tha Henrik Green, shefi i produktit në Volvo Cars. “Me YouTube dhe shërbime të tjera kryesore të transmetimit që vijnë së shpejti, klientët tanë mund të shijojnë pushimin e tyre duke e bërë pak më të lehtë pronësinë e makinës elektrike.”

Partneriteti midis Volvo Car Group dhe Google filloi kur Volvo Car Group njoftoi se do të ishte i pari që do të integronte një sistem infotainment të mundësuar nga Android me aplikacionet dhe shërbimet e Google. Volvo Cars dhe Google po njoftojnë gjithashtu se klientët së shpejti do të jenë në gjendje të shkarkojnë aplikacione navigimi si Sygic dhe Flitsmeister, duke tarifuar aplikacione si Chargepoint dhe Plugshare dhe aplikacione parkimi si SpotHero dhe ParkWhiz aty ku janë të disponueshme.

Prezantimi i riprodhimit të videos përkon me njoftimin se makinat Volvo synojnë të integrohen pa probleme me pajisjet e aktivizuara me Google Assistant, të cilat në thelb i kthejnë makinat e saj në pajisje inteligjente. Ky integrim me pajisjet e aktivizuara me Google Assistant dhe prezantimi i YouTube lejon makinat Volvo të veprojnë si një zgjerim i mjedisit të jetesës së shoferëve.

Një mjedis i mbyllur që përmban reduktim të zhurmës dhe ulëse të rehatshme, makina mund të shërbejë edhe si një hapësirë ​​personale. Meqenëse oferta e Volvo Cars përfshin gjithashtu të dhëna të pakufizuara, klientët mund të shikojnë YouTube për aq kohë sa dëshirojnë.

“Makina është një vend i mrekullueshëm për të shijuar video dhe audio. Nuk do të habitesha nëse kjo do të thotë që njerëzit kalojnë më shumë kohë në Volvo-t e tyre, edhe kur nuk shkojnë askund”.

Henrik Green