Volvo Trucks, prezanton një kamion që lëshon vetëm avujt e ujit, prodhon vetë energjinë elektrike në bord dhe ka një distancë deri në 1000 km. Volvo Trucks ka filluar të testojë automjetet duke përdorur këtë teknologji të re, e cila bëhet e mundur me qelizat e karburantit të fuqizuara nga hidrogjeni.

Për të dekarbonizuar transportin, Volvo Trucks tashmë sot ofron kamionë elektrikë me bateri dhe kamionë që punojnë me lëndë djegëse të rinovueshme, si biogazi. Në gjysmën e dytë të kësaj dekade, një opsion i tretë neutral ndaj CO2 do t’i shtohet portofolit të produkteve të saj, kamionët elektrikë me qeliza karburanti të fuqizuar nga hidrogjeni. Kamionët elektrikë me qeliza karburanti do të kenë një gamë operative të krahasueshme me shumë kamionë me naftë – deri në 1000 km dhe një kohë mbushjeje me karburant më pak se 15 minuta. Pesha totale mund të jetë rreth 65 ton, ose edhe më e lartë dhe dy qelizat e karburantit kanë kapacitetin për të gjeneruar 300 kW energji elektrike në bord.

“Kamionët elektrikë me qeliza karburanti me energji hidrogjeni do të jenë veçanërisht të përshtatshëm për distanca të gjata dhe detyra të rënda dhe që kërkojnë energji. Ato mund të jenë gjithashtu një opsion në vendet me mundësi të kufizuara të karikimit të baterive. ”

Roger Alm

Po cilat janë disa nga veçoritë që e dallojnë këtë kamion nga të tjerët?

  • Prodhon vetë energjinë elektrike: Një qelizë e karburantit gjeneron elektricitetin e vet nga hidrogjeni në bord në vend që të ngarkohet nga një burim i jashtëm. I vetmi nënprodukt i emetuar është avulli i ujit.
  • Qelizat e karburantit të dorëzuara nga qeliza centrike: Qelizat e karburantit do të furnizohen nga qeliza centrike – sipërmarrje e përbashkët midis Volvo Group dhe Daimler Truck AG. Cellcentric do të ndërtojë një nga objektet më të gjera të prodhimit të serive të Evropës për qelizat e karburantit, të zhvilluar posaçërisht për automjetet e rënda.
  • Nevojitet më shumë hidrogjen të gjelbër: Teknologjia e qelizave të karburantit është ende në një fazë të hershme zhvillimi dhe ka shumë përfitime nga teknologjia e re, por edhe disa sfida përpara. Një prej tyre është furnizimi në shkallë të gjerë me hidrogjen të gjelbër, një tjetër është se infrastruktura e karburantit për automjetet e rënda nuk është zhvilluar ende.

“Ne presim që furnizimi me hidrogjen të gjelbër të rritet ndjeshëm gjatë dy viteve të ardhshme pasi shumë industri do të varen prej tij për të reduktuar CO2. Megjithatë, mezi presim të dekarbonizojmë transportin, tashmë po vonojmë. Pra, mesazhi im i qartë për të gjitha kompanitë e transportit është që të nisin udhëtimin sot me energjinë elektrike me bateri, biogaz dhe opsionet e tjera të disponueshme. Kamionët me qeliza karburanti do të jenë atëherë një plotësues i rëndësishëm për transporte më të gjata dhe më të rënda brenda disa vitesh”.

Roger Alm

Për të parë gjendjen e kamionëve që disponojmë, kliko këtu.