Statistikat e reja tregojnë se Volvo Trucks ishte lideri i tregut për kamionët e rëndë tërësisht elektrikë në Evropë në vitin 2021 me një pjesë të tregut prej 42%.

Në vitin 2021 kompania mori porosi për më shumë se 1100 kamionë elektrikë në mbarë botën. Industria ndërkombëtare e kamionëve po kalon një transformim drejt transportit më të qëndrueshëm pasi shitjet e kamionëve të rëndë me bateri elektrike po fillojnë të rriten, me Evropën në krye. Statistikat nga grupi i analizës së tregut IHS Markit tregojnë se gjatë vitit 2021 janë regjistruar gjithsej 346 kamionë elektrikë (≥16 ton) në Evropë – një rritje prej 193% nga viti 2020. Volvo Trucks ka pjesën më të madhe të tregut me 42%. Vendet në Evropë me më shumë kamionë elektrikë të regjistruar (≥16 ton) janë Zvicra, Norvegjia, Suedia dhe Hollanda.

Ne jemi të vendosur të drejtojmë revolucionin e kamionëve elektrikë dhe pozicioni ynë lider në treg në Evropë është dëshmi se ne po bëjmë pikërisht këtë. Edhe nëse vëllimet janë ende të ulëta, ne shohim interes në rritje të shpejtë, si në Evropë, Amerikën e Veriut dhe pjesë të tjera të botës. Në vitin 2021 ne kemi marrë porosi, duke përfshirë letrat e qëllimit për të blerë, për më shumë se 1100 kamionë në mbi 20 vende. Jam i bindur se po bëhet një avantazh kryesor konkurrues për të ofruar transporte elektrike me emetim zero.

Roger Alm, President i Volvo Trucks

Volvo Trucks filloi prodhimin serik të kamionëve elektrikë në vitin 2019, si një nga markat e para të kamionëve në botë që e bën këtë. Kur prodhimi i modeleve të rënda tërësisht elektrike Volvo FH, Volvo FM dhe Volvo FMX të fillojë këtë vjeshtë, Volvo do të ketë linjën më të plotë elektrike në industrinë globale të kamionëve. Volvo ka dorëzuar automjete elektrike për një gamë të gjerë klientësh në Evropë, Amerikën e Veriut dhe Australi. Objektivi i kompanisë është që gjysma e shitjeve totale të kamionëve të saj të jenë elektrike deri në vitin 2030.

Është e qartë, këto shifra tregojnë se ne jemi në një fillim shumë të mirë në shitje. Me linjën më të gjerë të kamionëve elektrikë, do të jetë e mundur të elektrizohet pothuajse gjysma e transportit të rëndë rrugor. Ky proporcion do të rritet edhe më i madh ndërsa distanca që mund të përzënë kamionët elektrikë do të rritet dhe infrastruktura e karikimit për kamionët e rëndë zhvillohet më tej.

Roger Alm, President i Volvo Trucks