Volvo FH me I-Save tani po lançohet në një version edhe më efikas të karburantit që mund të ul kostot e karburantit deri në dhjetë përqind. Kjo shënon një përmirësim të ndjeshëmtë tre përqindjes në gjeneratën e mëparshme.

Ulja e konsumit të karburantit dhe, si rezultat, ulja e emetimeve të CO2 është thelbësore për të gjitha kompanitë e transportit, veçanërisht ato me operacione të gjata transporti. Me Volvo FH të re me I-Save, ne u japim transportuesve mundësi edhe më të mëdha për të zvogëluar kostot e tyre të operimit dhe ndikimin në mjedis, “thotë Jessica Sandström, Zëvendës Presidente e Lartë e Menaxhimit të Produkteve në Volvo Trucks.

Volvo FH i ri me I-Save është pjesë e gamës së re europiane të produkteve Volvo Trucks të prezantuar këtë pranverë. I-Save përfshin shumë zgjidhje të kursimit të karburantit, nga të cilat më e rëndësishmja është motori Volvo D13TC. Motori me 13 litra turbo nga Volvo, i lançuar në fillim të vitit 2019, është motori më i efektshëm i karburantit të kompanisë deri më tani

Me lëshimin e gjeneratës së parë Volvo FH me I-Save në 2019, Volvo Trucks treguan se kjo zgjidhje mund të ulë koston e karburantit – naftë dhe AdBlue – deri në shtatë përqind, krahasuar me një kamion pa I-Save të pajisur me Volvo’s motor konvencional me 13 litra. Kjo shifër është konfirmuar nga teste të pavarura, si dhe nga përvoja e klientëve.

“Kombinimi i konsumit të ulët të karburantit, niveleve të ulëta të zhurmës dhe lëvizshmërisë së mirë ka sjellë një përgjigje shumë pozitive. Shumë transportues e shohin Volvo FH me I-Save si një mjet për të ndihmuar në uljen e gjurmëve të tyre të karbonit, ”thotë Jessica Sandström.

Me gjeneratën e re Volvo FH me I-Save, zhvilluesit e produkteve të Volvo Trucks kanë ulur edhe më tej konsumin e karburantit. Përmes azhornimeve të programit të bazuar në analizën e të dhënave të përdoruesit, ekuilibri midis konsumit të karburantit dhe drejtueshmërisë është rafinuar dhe optimizuar, duke çuar në një ulje të mëtejshme të konsumit të karburantit kur ngasni në modalitetin Eco.

Përveç një azhornimit të I-Save, Volvo FH i ri ka një dizajn më aerodinamik. Për të kursyer edhe më shumë karburant, I-See tani ka një funksion të ri që i mundëson kamionit të zbulojë se kur është efikas që motori të rrotullohet pak dhe më pas rrota e lirë, madje edhe në rrugët që duken të sheshta për syrin e njeriut.

“Ky rezultat do të thotë që duke zgjedhur Volvo FH të ri me I-Save, transportuesit mund të ulin konsumin e tyre të karburantit deri në dhjetë përqind krahasuar me një Volvo FH të zakonshëm të pajisur me motorin tonë 13 litërsh me Euro 6 step D *. Kursime edhe më të mëdha mund të arrihen në praktikë, pasi shumica e klientëve që blejnë kamionin e ri Volvo FH me I-Save nga kamionë të vjetër me konsum më të lartë të karburantit, “shpjegon Jessica Sandström.

Karburant me efikasitet të jashtëzakonshëm

Volvo FH i ri me I-Save nuk paraqet vetëm një hap të madh përpara në drejtim të ekonomisë së karburantit. Torque i optimizuar brenda një diapazoni të gjerë të rrotullimeve rezulton në drejtimin e butë dhe jep fuqinë e nevojshme për të ruajtur një shpejtësi mesatare të lartë dhe konstante, madje edhe në topografinë sfiduese.

“Ne jemi duke e bërë më të lehtë dhe më të rehatshme për të drejtuar karburantin në mënyrë efikase edhe në rrugët malore. Ambienti i ri i klasit të lartë të shoferit të Volvo FH gjithashtu ndihmon drejtuesit e mjeteve të performojnë në mënyrë optimale gjatë gjithë ndërrimit të tyre të punës, “përfundon Jessica.

Fakte, Volvo FH e re me I-Save

  • Volvo FH i ri me I-Save do të jetë në dispozicion për porosinë në tregjet evropiane duke filluar nga shtatori i vitit 2020
  • Motori 13-litërsh i Volvo me teknologji turbo përbërëse (Volvo D13TC) me 460 kf (2,600 Nm) ose 500 kf (2,800 Nm)
  • I-See i bazuar në hartë – përdor informacione rreth rrugës së planifikuar për të shfrytëzuar energjinë kinetike të kamionit
  • Sistemi i ndërrimit të ingranazheve I-Shift me program të optimizuar për operacione me ngarkesa të gjata (modaliteti Eco)
  • I-Cruise me I-Roll, e cila rregullon shpejtësinë për të mbajtur ulur konsumin e karburantit
  • Boshti i pasëm me efikasitet të karburantit
  • Ndalesë boshe
  • Pompë drejtuese e ndryshueshme e energjisë
  • Paketa e plotë e deflektorit të ajrit

* Dallimi në konsumin e karburantit llogaritet duke krahasuar kostot e naftë dhe AdBlue për I-Save: D13TC Euro 6 hap D me paketën e karburantit të gjatë, me D13 eSCR Euro 6 hap D pa paketën e karburantit të gjatë. Ekonomia aktuale e karburantit ndryshon sipas shumë faktorëve, siç është niveli i përvojës së shoferit, përdorimi i kontrollit të lundrimit, specifikimet e automjeteve, ngarkesa e automjeteve, topografia aktuale dhe kushtet aktuale të motit.