Volvo Cars ka bërë një investim strategjik në Bcomp, një firmë inovative zvicerane që zhvillon materiale të lehta me performancë të lartë të bazuara në fibra natyrale, përmes Fondit Teknik Volvo Cars, krahu i saj i kapitalit sipërmarrës.

Volvo Cars po eksploron në mënyrë aktive përdorimin e përbërjeve të fibrave natyrale në gjeneratën e ardhshme të makinave të pastra elektrike, ndërsa filiali i tij strategjik Polestar synon gjithashtu të përdorë materialet e Bcomp në modelet e ardhshme. Volvo Cars përdori materialet e Bcomp në makinën e tij më të fundit koncept, Volvo Cars Concept Recharge. Llogaritjet e Bcomp tregojnë se krahasuar me pjesët e zakonshme plastike, përbërjet me bazë fibra natyrale janë deri në 50 për qind më të lehta, përdorin deri në 70 për qind më pak plastikë dhe gjenerojnë deri në 62 për qind emetime më të ulëta të CO2.

Për të krijuar materialet e tij, Bcomp përdor fibra liri, një material me bazë bio që ofron kursime të konsiderueshme në aspektin e peshës, përdorimit të energjisë dhe emetimeve kundrejt pjesëve të zakonshme plastike. Materiali gjithashtu mundëson opsione projektimi për sipërfaqet estetike.

“Ky investim është një shembull tjetër i përkushtimit tonë ndaj qëndrueshmërisë dhe fokusit strategjik në reduktimin e gjurmëve të karbonit,” tha Alexander Petrofski, Drejtor i Fondit Teknik të Volvo Cars. “Ne kemi një traditë të gjatë të partneritetit me firmat kryesore të teknologjisë si Bcomp, pasi shohim përfitime të përbashkëta në ndihmën e tyre për të shkallëzuar dhe zhvilluar produkte inovative në tregjet globale.”

Volvo Cars synon të ndërmarrë hapa në të gjitha fushat e zhvillimit të pastër të makinave elektrike për të reduktuar gjurmën e makinave të saj dhe të përgjithshme të karbonit. Kompania planifikon të shesë vetëm makina plotësisht elektrike deri në vitin 2030 dhe synon të jetë një biznes neutral ndaj klimës deri në vitin 2040.

Brenda Volvo Cars Concept Recharge është përdorur një përbërje liri për zonat e poshtme të ruajtjes, pjesën e pasme të mbështetëses së kokës dhe mbështetësen e këmbëve. Në pjesën e jashtme të makinës, parakolpët e përparmë dhe të pasëm, si dhe formacionet e pragut përbëhen nga kompozita liri. Ambicia për të reduktuar vazhdimisht emetimet dhe për t’u bërë neutral ndaj klimës deri në vitin 2040 është pjesë e planit të veprimit të Volvo Cars për klimën, një nga më ambiciozët në industri. Tashmë deri në vitin 2025, kompania synon të reduktojë emetimet e CO2 të ciklit jetësor për makinë me 40 për qind krahasuar me vitin 2018.