Shefi ekzekutiv i Volvo Cars, Håkan Samuelsson do t’i bashkohet sot udhëheqësve të industrisë dhe qeverisë për të nënshkruar Deklaratën e Glasgout për makinat dhe furgonat me emetim zero në konferencën e OKB-së për ndryshimet klimatike COP26.

Njëkohësisht, për të përshpejtuar më tej reduktimin e gjurmës së karbonit, Volvo Cars sot njofton gjithashtu futjen e një çmimi të brendshëm të karbonit prej 1,000 SEK për çdo ton emetim karboni nga i gjithë biznesi i tij, në përputhje me ambicien e tij për t’u bërë një kompani neutrale ndaj klimës deri në 2040.

Deklarata e Glasgout, e zbuluar si pjesë e Ditës Botërore të Transportit në COP26, sinjalizon një angazhim nga udhëheqësit e industrisë dhe qeveritë për të hequr gradualisht automjetet me lëndë djegëse fosile në tregjet kryesore deri në vitin 2035 dhe globalisht deri në vitin 2040.

Volvo Cars ka gjithashtu objektivat e veta të veprimit për klimën që shkojnë përtej dhe përtej angazhimeve në deklaratën e sotme. Tashmë deri në vitin 2025, ajo pret që më shumë se gjysma e shitjeve të saj globale të përbëhet nga makina plotësisht elektrike. Deri në vitin 2030, ajo synon të jetë një prodhues i makinave plotësisht elektrike dhe të shesë vetëm makina të pastra elektrike. Nënshkrimi i deklaratës së sotme sinjalizon miratimin e kompanisë, si dhe shpresën që industria dhe qeveritë mund të realizojnë së bashku një largim të përshpejtuar të automjeteve me lëndë djegëse fosile që janë më të lidhura me afatin kohor të vetë Volvo Cars.

“Plani ynë për të qenë një prodhues i pastër i makinave elektrike deri në vitin 2030 është një nga më ambiciozët në industri, por ne nuk mund ta realizojmë vetë transportin me emetim zero. Pra, kam kënaqësinë të qëndroj krah për krah këtu në Glasgow me kolegët e industrisë dhe përfaqësuesit e qeverisë në nënshkrimin e deklaratës. Koha për veprim klimatik është tani.”

Håkan Samuelsson

Për sa i përket çmimit të brendshëm të karbonit, Volvo Cars është prodhuesi i parë i makinave që kaloi nga fjalët në veprim dhe zbaton një mekanizëm të tillë të çmimit të karbonit në funksionet e tij të plota tashmë sot. Çmimi është vendosur gjithashtu në një nivel dukshëm më të lartë se ai që rekomandohet nga organizata të tilla si Agjencia Ndërkombëtare e Energjisë. Kompania synon qëllimisht të mbrojë organizatën e saj në të ardhmen dhe të jetë përpara kurbës rregullatore, pasi ajo parashikon dhe është në favor të më shumë qeverive që të zbatojnë çmimet e karbonit në vitet e ardhshme.

Sipas skemës, çdo projekt i ardhshëm i makinës do t’i nënshtrohet një ‘kontrolli të ndjeshmërisë së qëndrueshmërisë dhe vendoset një kosto CO2 për çdo ton të parashikuar të emetimit të karbonit gjatë gjithë ciklit jetësor të makinës. Qëllimi është të sigurohet që çdo model makine do të ishte fitimprurës edhe nën një skemë strikte të çmimeve të karbonit, duke drejtuar vendimet e lidhura me projektin, burimin dhe prodhimin drejt opsionit më të qëndrueshëm në tryezë.

“Një çmim global dhe i drejtë për CO2 është kritik për botën për të përmbushur ambiciet e saj klimatike dhe ne të gjithë duhet të bëjmë më shumë,” tha Björn Annwall, zyrtari kryesor financiar. “Ne besojmë fuqimisht që kompanitë progresive duhet të marrin drejtimin duke vendosur një çmim të brendshëm të karbonit. Duke vlerësuar makinat e ardhshme për përfitimin e tyre të rregulluar me CO2, ne presim të përshpejtojmë veprimet që do të na ndihmojnë të identifikojmë dhe reduktojmë emetimet e karbonit tashmë sot.”

Kompania ka vendosur gjithashtu të rrisë ndjeshëm transparencën financiare, duke i dhënë komunitetit financiar njohuri të mëtejshme mbi suksesin e strategjisë së saj të elektrifikimit dhe transformimin e saj të përgjithshëm. Duke filluar nga viti 2022, Volvo Cars do të zbulojë shifra individuale të performancës financiare për biznesin e saj elektrik dhe jo elektrik me çdo raport tremujor.