XC40 Recharge është e para nga të gjitha Volvot plotësisht elektrike dhe fillimi i prodhimit përfaqëson një hap të rëndësishëm drejt ambicies së Volvo Cars për të zvogëluar gjurmën e saj të CO2 për çdo makinë me 40 përqind deri në vitin 2025. Po atë vit, pritet që 50 përqind të shitjeve globale të përbëhen nga makina plotësisht elektrike ose hibride. Kërkesa e klientëve për XC40 Recharge ka qenë e fortë dhe ndërsa librat e porosive mbeten të hapura, çdo makinë e planifikuar të ndërtohet këtë vit kalendarik tashmë është shitur.

Volvo XC40 Recharge, fabrika në Ghent, Belgjikë

Si një version plotësisht elektrik i SUV-it më të shitur XC40, Volvo i parë që fitoi çmimin prestigjioz Evropian të Automjetit të Vitit, XC40 Recharge bazohet në Arkitekturën Kompakte Modulare (CMA), një platformë e përparuar e automjeteve e bashkë-zhvilluar brenda Grupit Geely. XC40 Recharge me të gjitha gomat aktive ofron një diapazon të parashikuar prej mbi 400 km (WLTP, Procedura e Testimit të Automjeteve të Lehta në të gjithë botën) me një karikim të vetëm dhe dalje prej 408 kf. Bateria mund të karikohet deri në 80 përqind të kapacitetit të saj në afërsisht 40 minuta në një sistem të karikimit të shpejtë. Sistemi i ri informativ dhe argëtues Android u ofron klientëve personalizim të paparë, nivele të përmirësuara të intuitivitetit teknologji dhe shërbime të implementuara të Google, të tilla si Google Assistant, Google Maps dhe Google Play Store.

XC40 Recharge ka gjithashtu mundësi për azhornime më të mëdha të softuerit dhe sistemit operativ.

 

Ndërsa po ndërtonin standardet e shkëlqyera të sigurisë së XC40 origjinale, inxhinierët e sigurisë së Volvo Cars kanë ridizenjuar dhe përforcuar plotësisht strukturën ballore për të adresuar mungesën e një motorri, përmbushin kërkesat e larta të sigurisë së Volvo dhe ndihmojnë në mbajtjen e pasagjerëve po aq të sigurt sa në çdo Volvo tjetër. Paketa e baterive mbrohet nga një kafaz sigurie i ngulitur në mes të strukturës së trupit të makinës. Vendosja e tij në dyshemenë e makinës ul gjithashtu qendrën e gravitetit të makinës, për një mbrojtje më të mirë ndaj rrokullisjeve. Brenda, një qasje inovative për funksionalitetin e gjithanshëm u jep shoferëve shumë hapësirë ​​ruajtjeje, për shembull në dyert dhe bagazhin. Për shkak se nuk ka motor me djegie të brendshme, makina u jep shoferëve edhe më shumë hapësirë ​​për ruajtje përmes një të ashtuquajturi ‘frunk’ nën kapuçin e përparmë.

Volvo XC40 Recharge, fabrika në Ghent, Belgjikë
Volvo XC40 Recharge P8 AWD në ngjyrën Glacier Silver