26 tetor 2021, Whitley, MB – Range Rover i ri elegant përkufizon luksin modern, duke ofruar më shumë rafinim, zgjedhje të klientit dhe hapësirë ​​për personalizim se kurrë më parë.

Range Rover është SUV-i origjinal luksoz dhe ka dhënë shembull për 50 vjet, duke kombinuar rehatinë dhe qetësinë me aftësinë gjithëpërfshirëse. Range Rover i ri është më i dëshiruari ndonjëherë, duke përzier modernitetin dhe hirin estetik me sofistikimin teknologjik dhe lidhjen e shpejtë.

Me një sërë mjetesh motorike mild-hybrid dhe plug-in hybrid dhe një Range Rover elektrik të pastër që do t’i bashkohet linjës në 2024 – plus një zgjedhje të brendshme me katër, pesë ose shtatë ulëse të disponueshme, Range Rover i ri është një shtëpi në çdo mjedis.

“Range Rover i ri është një manifestim i shkëlqyer i vizionit tonë për të krijuar automjetet luksoze më të dëshirueshme në botë, për klientët më të dalluar. Ai shkruan kapitullin tjetër në historinë unike të inovacionit pionier që ka qenë një shenjë dalluese e Range Rover për më shumë se 50 vjet.”

Thierry Bolloré, Drejtor Ekzekutiv i Jaguar Land Rover

Arkitektura e re modulare gjatësore e Land Rover, MLA-Flex, mbështet çdo aspekt të këtij SUV luksoz, nga aftësia e tij e pakrahasueshme dhe shkathtësia deri tek përsosmëria e tij. Një çift inovativ i automjeteve elektrike hibride plug-in (PHEV) sigurojnë emetime CO2 nën 30 g/km, me një distancë të pastër elektrike deri në 100 km (62 milje), duke ofruar një distancë të pritshme në botën reale deri në deri në 80 km (50 milje) – mjafton që klientët e Range Rover të kryejnë deri në 75 përqind të udhëtimeve duke përdorur vetëm energji elektrike.

SUV-i i ri luksoz është i disponueshëm në modelet SE, HSE dhe Autobiography. Një model fillestar do të jetë i disponueshëm gjatë gjithë vitit të parë të prodhimit, bazuar në Autobiography dhe duke shfaqur një specifikim unik. Është ekskluzivisht i disponueshëm në një nuance Sunset Gold Saten, midis një zgjedhjeje prej pesë ngjyrash të jashtme. Të dy modelet e dizajnit standard SWB dhe LWB janë të disponueshme me pesë ndenjëse, ndërsa modeli i ri Range Rover LWB është i disponueshëm me një rresht të tretë për rehati të zgjeruar për deri në shtatë të rritur. Range Rover SV i ri është një interpretim i hollë i luksit dhe personalizimit të Range Rover duke përfshirë temat e reja të dizajnit SV Serenity dhe SV Intrepid dhe një konfigurim SV Signature Suite me katër vende.

SUV-i luksoz i gjeneratës së pestë e çon filozofinë e dizajnit modern të Land Rover në nivelin tjetër, me një interpretim bashkëkohor të profilit të markës së tij tregtare për të krijuar një deklaratë të pabesueshme dizajni. Ai vazhdon të udhëheqë, duke sjellë modernitet befasues, hijeshi estetike dhe sofistikim.

Range Rover i Ri është përcaktuar nga tre linja që mund të gjurmojnë origjinën e tij nga brezat; vija e çatisë në rënie, vija e belit të fortë dhe vija në rritje. Sipërfaqet e sofistikuara ofrojnë një pamje të pastër dhe bashkëkohore dhe kontribuojnë në një koeficient të tërheqjes prej 0.30, duke e bërë këtë SUV-in luksoz më efikas aerodinamik në botë. Brendësia luksoze mbështetet nga teknologji moderne, intuitive dhe përkatëse, të dizajnuara për të punuar në mënyrë harmonike me materialet më të mira dhe risitë e mirëqenies për të krijuar një vend të shenjtë dhe të qetë për të gjithë pasagjerët, duke e kthyer çdo udhëtim në një përvojë për t’u shijuar.

Paleta e jashtme e ngjyrave ngre përmasat elegante dhe sipërfaqet e pastra të Range Rover-it të ri ndërsa opsionet e brendshme janë më të qëndrueshme, më të përgjegjshme dhe progresive se kurrë. Klientët kanë një zgjedhje më të gjerë materialesh duke përfshirë tekstile inovative dhe Ultrafabrics™ me një vazhdimësi të marrëdhënies pioniere të Land Rover me Kvadrat™, prodhuesi kryesor në Evropë i tekstileve premium. Është kombinuar me Ultrafabrics™ për të krijuar një opsion materialiteti përcaktues që është më i lehtë dhe gjeneron vetëm një të katërtën e CO2 të lëkurës tradicionale.

Range Rover i ri e bën çdo udhëtim një rast për t’u mbajtur mend, duke kombinuar teknologjinë e përparuar me luksin modern për të ofruar përsosmëri për çdo pasagjer. Duke eliminuar zhurmat, dridhjet dhe shpërqendrimet e padëshiruara – dhe duke reduktuar ngarkesën e shoferit dhe pasagjerëve, pasagjerët do të arrijnë në destinacionin e tyre duke u ndjerë të freskët edhe pas udhëtimeve më të gjata.

“Range Rover i ri merr mësimet e nxjerra gjatë 50 viteve të evolucionit dhe i kombinon ato me teknologjitë më të avancuara për të ofruar rafinim, rehati dhe mirëqenie supreme. Ai e bën këtë përmes pezullimit parandalues ​​që përgatit automjetin për kthesat e ardhshme, anulimin e zhurmës me altoparlantët e rinj të mbështetëses së kokës dhe teknologjinë e ajrit të pastër që mund të ndihmojë në reduktimin e ndjeshëm të aromave dhe viruseve – duke krijuar një nga lukset më të qeta, më relaksuese dhe më moderne.

Nick Collins, Drejtor Ekzekutiv i Programeve të Automjeteve, Jaguar Land Rover

Teknologjia e avancuar e altoparlantëve bazohet në arkitekturën e trupit MLA-Flex për të ofruar qetësi në kabinën duke u siguruar që pasagjerët të shijojnë një përvojë të klasit të parë. Ai përdor sistemin 1,600 W Meridian Signature Sound System për të krijuar një nga ambientet e brendshme më të qeta të automjeteve në rrugë, me altoparlantë shtesë 20 W në katër mbështetësit kryesorë të kokës për përvojën më të thellë të zërit.

Sistemi i gjeneratës së tretë Active Noise Cancellation8 monitoron dridhjet e rrotave, zhurmën e gomave dhe tingujt e motorit që transmetohen në kabinë dhe gjeneron një sinjal anullimi, i cili luhet përmes 35 altoparlantëve të sistemit. Këto përfshijnë një palë altoparlantësh me diametër 60 mm në mbështetëset e kokës për secilin nga katër pasagjerët kryesorë të kabinës, të cilët krijojnë zona personale të qetësisë të ngjashme me efektin kur përdorni kufje të nivelit të lartë.

Range Rover i ri sjell nivele të reja mirëqenieje në sektorin e SUV-ve luksoz dhe Cabin Air Purification Pro3 është kulmi i kësaj teknologjie pioniere. Ai kombinon teknologjinë Dual-NanoeTM X për reduktimin e alergjenit dhe heqjen e patogjenëve, për të ndihmuar në reduktimin e ndjeshëm të aromave dhe viruseve, ndërsa Menaxhimi i CO2 dhe Filtrimi i ajrit të kabinës PM2.5 përmirësojnë cilësinë e ajrit. Teknologjia e avancuar NanoeTM X është vërtetuar shkencërisht se redukton ndjeshëm viruset dhe bakteret, përfshirë viruset SARS-CoV-23. Teknologjia inovative është aktive në ajër, kështu që grimcat nuk duhet të kalojnë përmes një filtri për t’u bllokuar dhe neutralizuar. Një pajisje e dytë nanoeTM X në Rreshtin 2 optimizon efektivitetin e saj për të gjithë pasagjerët.

Range Rover ishte SUV-i i parë luksoz që përmbante Electronic Air Suspension, në 1992, dhe Range Rover-I I ri vazhdon këtë qasje pioniere me Dynamic Response Pro i cili përdor të dhënat e eHorizon Navigation për të lexuar rrugën përpara dhe për të përgatitur shkëputjen në mënyrë që të ofrojë kundërveprim perfekt. Teknologjia inteligjente funksionon gjithashtu në lidhje me kontrollin e lundrimit adaptiv me asistencë drejtuese për të zbutur lëvizjet e trupit që vijnë nga ndryshimet e papritura të shpejtësisë. Range Rover i Ri është gjithashtu Land Rover-i i parë që përmban dyer me Power Assisted Doors5 me veçori të integruara të nuhatjes së rrezikut dhe mbrojtjes kundër goditjes, të cilat përmirësojnë aftësinë e tij të mbylljes së dyerve të buta dhe sigurojnë që çdo udhëtim të fillojë dhe të përfundojë me përsosje dhe sofistikim të lehtë.

Range Rover i ri ruan linjën e tij të pasur të inovacionit pionier me një sërë teknologjish të krijuara për të rritur lehtësisht komoditetin, efikasitetin, përsosjen dhe sigurinë. Arkitektura më e fundit e automjeteve elektrike të Land Rover (EVA 2.0) përfshin përditësime të software-it (SOTA) për më shumë se 70 module elektronike, që do të thotë se Range Rover i ri do të evoluojë, përmirësohet dhe do të jetë gjithmonë bashkëkohor.

Range Rover i ri prezanton përvojën në makinë me Amazon Alexa2. Përdorimi i komandave zanore intuitive natyrore shkon një hap përtej ndërfaqeve të ekranit me prekje, në këtë mënyrë, aftësitë e Alexa lejojnë drejtuesit të menaxhojnë gjithçka, nga veçoritë e preferuara të info-argëtimit dhe përzgjedhja e këngëve muzikore deri te kontaktet e navigimit ose telefonit – të gjitha duke mbajtur duart në timon dhe sytë në rrugë.

Inteligjenca artificiale zanore Alexa është brenda Range Rover-it të Ri, kështu që përdoruesit përjetojnë interaktivitet të pandërprerë dhe komoditet të nivelit tjetër. Aftësitë e Alexa gjithashtu lejojnë klientët të kontrollojnë lajmet, motin dhe çdo takim të planifikuar duke përdorur komanda të thjeshta zanore. Sistemi madje mund të ndezë dritat tuaja në shtëpi dhe të lidhet me pajisje të tjera të aktivizuara nga Alexa.

“Range Rover i ri kombinon aftësinë supreme në rrugë dhe në të gjithë terrenin me shtytje të elektrizuar dhe nivele të reja të aftësive të lidhura. Në kërkimin e rehatisë, ne kemi qenë të fiksuar pas shkencës njerëzore dhe kuptimit të aktivitetit të trurit për të minimizuar ndikimin njohës dhe për të siguruar që këto teknologji të avancuara të funksionojnë në harmoni absolute, duke krijuar një përvojë vërtet të lehtë drejtimi. Është detyrë e një inxhinieri të përmirësojë jetën e njerëzve dhe kjo është pikërisht ajo që Range Rover i ri do të bëjë për ju.”

Nick Rogers, Drejtor Ekzekutiv, Jaguar Land Rover

Range Rover i ri ngre teknologjinë e informacionit argëtuese Pivi Pro të vlerësuar me çmime të Land Rover me ekranin e tij më të madh me prekje ndonjëherë. Ekrani i lakuar, lundrues 13,1 inç mishëron butësinë arkitekturore të brendshme me një dizajn minimalist të kornizës. Ai siguron kontroll intuitiv të të gjitha funksioneve kryesore të automjetit, duke përdorur teknologjinë më të fundit të konsumatorit. Pivi Pro funksionon në harmoni me një ekran të ri elegant gjysmë lundrues 13,7 inç interaktiv të shoferit, i cili përmban grafika të reja me definicion të lartë bazuar në një plan urbanistik me tre panele që pasqyron në mënyrë intuitive dizajnin e ekranit bazë të Pivi Pro. Klientët mund të zgjedhin nga një shumëllojshmëri konfigurimesh, duke përfshirë një strukturë konvencionale analoge, duke përdorur kontrollet e timonit.

Pasagjerët e pasmë mund të shijojnë një sistem të ri argëtues të sediljeve të pasme (RSE), i cili ofron ekrane me prekje HD të rregullueshme 11,4 inç të montuar në pjesën e pasme të sediljeve të përparme. Ato mund të përdoren në mënyrë të pavarur dhe të mbështesin lidhjen e shumicës së pajisjeve me një portë HDMI ndërsa përdorin aftësinë Wi-Fi hotspot. Kontrolluesi i ekranit me prekje të sediljeve të pasme me tetë inç 10 i montuar në krahun qendror të sediljeve të pasme të klasit ekzekutiv ofron kontroll të shpejtë dhe intuitiv për pozicionin perfekt të ndenjëses, duke ngritur përvojën luksoze të sediljeve të pasme.

Ndriçimi efikas dhe i fuqishëm i të gjithë LED sigurohet në çdo Range Rover të ri, me fenerët e rinj dixhital LED me definicion të lartë që ofrojnë një rreze deri në 500 m. Ato krijojnë një detaj të jashtëzakonshëm dizajni dhe shfaqin dritat e drejtimit të ditës me firmë, tregues të animuar, ndriçimin e përparmë adaptiv dhe teknologjinë e projektimit të imazhit në fillim, duke i bërë ata fenerët më të avancuar të vendosur ndonjëherë në një Land Rover. Ndriçimi Adaptive Front është i aftë të nxjerrë në pah deri në 16 objekte në rrugën e New Range Rover, duke siguruar që përdoruesit e tjerë të rrugës të mos jenë të verbuar duke ruajtur ndriçimin optimal për shoferin. Teknologjia Parashikuese Dynamic Bending Light përdor informacionin e navigimit për të rregulluar në mënyrë aktive rrezen e dritës për afrimin e qosheve në rrugë.

Drejtuesit madje mund të kontrollojnë Range Rover-in e ri nga jashtë automjetit duke përdorur Remote Park Assist, i cili përdoret duke përdorur një aplikacion Smartphone11. Land Rover përfaqëson kulmin e aftësive të rafinuara falë sistemeve të avancuara të hardware dhe software-it që punojnë në harmoni të plotë, të mundësuar nga arkitektura e re e trupit MLA-Flex.

“Range Rover i ri kombinon hardware-in e avancuar me një paketë veglash pioniere të teknologjive dhe software-ëve dixhitalë, të gjitha të mundësuara nga arkitektura jonë e avancuar elektrike – duke lëvizur Range Rover nga një botë mekanike në një ekosistem mekatronik që ofron një lëvizje intuitive. Sistemi ynë i ri i kontrollit të integruar të shasisë është një shembull kryesor i kësaj filozofie dhe bashkërendon një sërë teknologjish parashikuese dhe reaktive, që e bëjnë këtë Range Rover më të rehatshëm dhe më të shkathët të prodhuar ndonjëherë.”

Rory O’Murchu, Drejtor i linjës së automjeteve, Jaguar Land Rover

Boshti i pasmë me funksion elektrik siguron deri në shtatë gradë kënd drejtimi dhe, me shpejtësi të ulët, kthehet jashtë fazës së rrotave të përparme, duke i dhënë New Range Rover një rreth rrotullimi prej më pak se 11 m4, më i vogli i çdo Land Rover. Me Range Rover I Ri është gjithashtu Land Rover i parë që përmban Dynamic Response Pro. Sistemi i ri i fuqishëm i kontrollit elektronik aktiv 48-volt është më i shpejtë dhe më efikas se një instalim hidraulik, me një kapacitet të çiftit rrotullues deri në 1400 Nm për të mbajtur nën kontroll lëvizjet e trupit. Transmetimi inteligjent me të gjitha rrotat (iAWD) kontrollohet nga sistemi Intelligent Driveline Dynamics (IDD) i Land Rover, i cili monitoron nivelet e kapjes dhe hyrjet e shoferit 100 herë në sekondë.

E gjithë kjo teknologji ofrohet nga sistemi i vlerësuar me çmime të Land Rover, Terrain Response 2, i cili përdor sistemet e ndryshme të shasisë për të ofruar automatikisht cilësimet e përsosura për mjedisin rrethues, nga një zgjedhje prej gjashtë mënyrash drejtimi. Përndryshe, shoferi mund të zgjedhë cilësimin më të përshtatshëm me dorë ose të përdorë Configurable Terrain Response për të krijuar një konfigurim shasie sipas porosisë.

PHEV-të e rinj me autonomi të zgjeruar kombinojnë përsosmërinë e natyrshme të motorit ingenium me gjashtë cilindra në linjë të Land Rover-it me benzinë ​​me një bateri litium-jon 38,2 kWh – me një kapacitet të përdorshëm prej 31,8 kWh – dhe një motor elektrik 105 kW të integruar me transmisionin. Së bashku, grupi i fuqisë siguron deri në 100 km (62 milje) drejtimin pothuajse të heshtur me energji të pastër. Me çift rrotullues elektrik të menjëhershëm, P510e i ri përshpejton nga 0-60 mph në 5,3 sekonda (0-100 km/h në 5,6 sekonda).

PHEV-të më të avancuara mund të arrijnë deri në 140 km/h (87 mph) duke i lejuar drejtuesit të shijojnë Range Roverin e ri si një model vetëm me EV për shumicën e udhëtimeve në qytet dhe fshat, me emetime të përgjithshme të CO2 më të ulëta se 30 g/km. Klientët tipikë të Range Rover do të jenë në gjendje të kryejnë deri në 75 për qind të udhëtimeve duke përdorur vetëm energji elektrike nëse e fillojnë çdo udhëtim me një karikim të plotë. Paketimi  i baterisë, poshtë automjetit dhe brenda bazës së rrotave, siguron që hapësira e bagazhit dhe aftësia për të gjithë terrenin të jenë të pakompromis.

Përdorimi i të dhënave të avancuara të navigimit eHorizon lejon gjithashtu sistemin hibrid të optimizojë përdorimin e energjisë gjatë një udhëtimi, të sigurojë një mbërritje paqësore në një destinacion me energji elektrike, duke optimizuar gjithashtu përdorimin e EV për udhëtime në zona me emetim të ulët. Motorët me gjashtë cilindra me benzinë ​​dhe naftë kanë teknologjinë më të fundit 48-volt MHEV e cila mbledh energjinë e humbur zakonisht gjatë ngadalësimit dhe frenimit për të rritur efikasitetin e karburantit.

Range Rover SV i ri do të ofrojë një interpretim të hollë të luksit dhe personalizimit, duke u dhënë klientëve edhe më shumë hapësirë ​​për të krijuar një automjet vërtet individual me një zgjedhje të temave ekskluzive të dizajnit, detajeve dhe zgjedhjeve materiale nga SV. Ky model i punuar me dorë do të jetë automjeti i parë që do të mbajë rrumbullakët e re qeramike SV dhe strategjinë e thjeshtuar të emërtimit – e njohur thjesht si SV.

“Operacionet Speciale të Automjeteve ekzistojnë për të përforcuar karakteristikat thelbësore të automjeteve Land Rover, duke fiksuar mbi çdo detaj me një pasion për cilësinë. Në rastin e Range Rover, kjo do të thotë të injektoni edhe më shumë luks në çdo pjesë të makinës. Me më shumë zgjedhje se kurrë më parë, klientët tanë do të jenë në gjendje të krijojnë një Range Rover SV të ri që pasqyron vërtet personalitetin, ëndrrat, dëshirat e tyre. Kështu e interpretojmë ne luksin modern.”

Michael van der Sande, Drejtor Menaxhues i Operacioneve Speciale të Automjeteve

Të dy dizajnet e trupit Standard dhe Long Heelbase – duke përfshirë një konfigurim LWB me pesë vende për herë të parë – janë të disponueshme me tema të kuruara posaçërisht SV Serenity dhe SV Intrepid të dizajnit, të cilat prezantojnë ngjyrat e kundërta me dy ngjyra nga përpara në pjesën e pasme të Range Rover. Materialet ekskluzive përfshijnë metale të veshura me shkëlqim, qeramikë të lëmuar, veshje të mozaikut dhe lëkurë të butë, si dhe Ultrafabrics™ të qëndrueshme jo lëkure.

Opsioni i ri luksoz SV Signature Suite në modelet LWB mishëron luksin dhe mjeshtërinë e shtuar të Range Rover SV, duke ofruar një mjedis udhëtimisi asnjë tjetër. Sediljet  e tij me përbërje unike kanë rregullim në 24 drejtime me funksionalitet masazhi, ndërsa një tavolinë klubi elegante elektrike ngrihet në mënyrë teatrale nga tastiera qendrore e fiksuar me gjatësi të plotë në mbështetëse të projektuara bukur për të ofruar një hapësirë ​​pune të përshtatshme kur kërkohet. Range Rover SV do të jetë I disponueshëm me motorin e ri të rafinuar P530 V8 Twin Turbo, P510e Extended Range plug-in hybrid (në SWB) dhe motorin efikas D350 Ingenium.

Range Rover i ri është projektuar dhe zhvilluar në Mbretërinë e Bashkuar dhe gjatë këtij procesi, Land Rover ka paraqitur jo më pak se 125 patenta që mbulojnë gjithçka, nga teknologjitë e tij pioniere të shasisë deri te bateria e tij PHEV. Inxhinierët e Land Rover përdorën teknologjinë e simulimit nga motorsporti për ta vendosur automjetin në ritmet e tij në botën virtuale në mënyrë më gjithëpërfshirëse dhe intensive se kurrë, duke përfunduar më shumë se 140,000 orë analiza llogaritëse përpara testimit fizik.

Range Rover i ri do të prodhohet ekskluzivisht në objektin e prodhimit Solihull në Mbretërinë e Bashkuar , duke përdorur një linjë prodhimi më të fundit të vendosur në ndërtesën e përdorur për prodhimin e Land Rover të serive të hershme. Ndërtesa historike është shtëpia shpirtërore e Land Rover dhe riimagjinimi i saj si një qendër e re, ultra-moderne për prodhimin e Range Rover tregon mënyrën se si kompania mbron trashëgiminë e saj.