Discovery ka evoluar nga off-roader I fortë në SUV prej pellushi gjatë viteve, por sa e vërtet është kjo?

Kur bëhet fjalë për Land Rover, zakonisht janë modelet e famshme të firmës Defender dhe Range Rover që tërheqin vëmendjen.

 

 

Në fund të fundit, këto dy makina kanë qenë buka dhe gjalpi I këtij prodhuesi britanik dhe kanë ndjekje besnike për të cilat markat e tjera vetëm mund të ëndërrojnë.
Por një tjetër Land Rover që nuk duhet ta harroni është Discovery – një SUV utilitar që është provuar një hit I madh me familjet gjatë viteve, ndërsa është rritur gjithnjë e më shumë.
Ndërsa Land Rover sapo ka azhornuar brezin e tij të pestë Discovery aktual me opsione të reja të teknologjisë dhe motorit, duket sikur Discovery eshte zbutur pak nga gjithe kjo teknologji vitet e fundit, per te kuptuar me shume do t’I hedhim një vështrim Discovery në të gjitha epokat.

1989 – Hiti Origjinal

SUV-et sapo kishin filluar të bëheshin më të popullarizuara në fund të viteve 80, dhe ndërsa Land Rover mund të kishte Defenderin dhe Range Rover, ekzistonte një hendek I madh midis tyre në formacion.
Dhe, kundër prodhuesve rivalë që kapnin një cope byreku gjithnjë e më të famshëm të familjes SUV, Land Rover u përgjigj me përpjekjet e tij të treguara botës në Paris Motor Show në 1989 me Discovery të parë.
Ai ndante mjaft gjëra të përbashkëta me Range Rover, dhe fillimisht arriti me vetëm tre dyer (modele si kjo ishin të njohura në atë kohë). Por Land Rover shpejt e kuptoi se duhej të prezantonte edhe një model me pesë dyer, me këtë të fundit që ndihmonte Discovery për të provuar një hit të madh. Një model facelifted arriti në 1994 dhe në të njëjtën kohë bëri një model komercial të ngjashëm me furgon – diçka që do të shfaqej në brezat e ardhshëm.

1998 – Koha vetëm për pesë dyer

Mund të ketë kaluar gati një dekadë që kur debutoi Discovery, por edhe me këtë fakt, gjenerata e dytë Discovery dukej më shumë si një ndërrim fytyre, Sidoqoftë, me një shasi të rishikuar dhe një kalim vetëm në një planin me pesë dyer, ishte krejt ndryshe.
Me Land Rover që prezantoi Freelander si një SUV të vogël (pjesërisht duke mbushur boshllëkun e lënë nga një Discovery me tre dyer), ky model I ri ka një fokus të forte në praktikë, dhe provoi të ishte shumë më I gjerë. Një facelift më elegant do të mbërrinte në 2002.

2004 – Një ri-shpikje rrënjësore

Nëse modeli I dytë mund të jetë dukur si një ndërrim fytyre, e njëjta gjë nuk mund të thuhet për Discovery 3. Çdo përbërës ishte I ri në këtë model të ri, I cili mbërriti në 2004 si një model shumë më I gjatë dhe muskuloz se paraardhësi I tij.
Me nje largesi midis aksesh gati tre metra të gjatë, ajo mund të mbante lehtësisht shtatë të rritur në rehati, rehati e cila ndihej shum dhe bente diference ne treg. Me një sistem mbresëlënës të reagimit të terren, ky ishte Defenderi më I aftë deri tani – atëherë prezantuesi me fame I Top Gear Jeremy Clarkon, e çoi makinen nga niveli I detit në majën e Cnoc an Fhreiceadain – një mal prej 1.000 metrash në veri të Skocisë.

2009 – Modeli 4

Discovery I katërt mbërriti në 2009, por ishte me të vërtetë vetëm një ndërrim I fytyrës në ‘3’ diçka e dukshme në mënyrën se si duket. Dritat më moderne dhe një grilë e përparme më interesante janë dy tregues të mëdha qe kjo në fakt ishte një makinë e re.
Dhe jo vetem kaq por nën kapak ka motorë të rishikuar që ofrojnë më shumë fuqi dhe ekonomi. Me pas një varg edicionesh speciale u prezantuan, përfshirë XXV për të festuar 25 vjetorin e modelit në 2014.

2014 – Discovery bëhet nën – marka e vetë

Në fillim të viteve 2010, SUV e vegjël kishin filluar të ngriheshin, siç tregohet me suksess me Range Rover Evoque. Dhe ishte ky sukses që e bëri Land Rover të heqë Freelander-in e tij dhe ta zëvëndësojnë atë me Discovery Sport.
Ishte një makinë shumë më moderne, si për nga interiori, teknologjia dhe dizajni I saj, dhe tani është një nga makinat më të njohura të Land Rover.

2016 – Hi 5

Duke iu rikthyer Dicovery-it kryesor, marka britanike prezantoi modelin e saj të ri të gjeneratës së pestë në Motor Show 2016 në Paris, me shitje që filluan në fillim të 2017.
Ishte një hap I ri në të gjitha kuptimet, nga interiori i tij me shkëlqim me dizajnin e tij më modern, te brendësia e tij më e gjerë dhe motorët e rinj ‘Ingenium’.
Land Rover premtoi se një model hardcore ‘SVX’ do të ndiqte në 2019 – duke sjellë me vete një V8 5.0-litër monstruoz 518 kf, I cili do të ishte Discovery më I fuqishëm I bërë ndonjeher. Por duke luftuar financat themi se ideja u harrua, dhe kjo së bashku me projekte të tjera në Jaguar Land Rover. Në 2019, Discovery gjithashtu pësoi një goditje tjetër, pasi Land Rover zhvendosi prodhimin nga fabrika e tij në West Midlands në Sllovaki, ku prodhohet edhe Defender.
Sot, azhornimi 2021 Discovery prezanton teknologjinë e elektrizuar për here të parë në formën e re-hibride dhe naftë, së bashku me një dizajn të rishikuar dhe sistemin e infortainment shumë të përmirësuar.
Se si do të duket e ardhmja e saj si një botë e fokusuar në EV mbetet të shihet, sidoqoftë.

 

Pra arrime te themi se me ngritje dhe ulje gjate historise se tij Discovery vazhdoj te jetoje I fuqishem, I bukur dhe konkurues ne tregun SUV