Volvo Trucks prezanton një veçori të re të sigurisë për kamionët elektrikë si komanda Active Grip Control. Teknologjia e re përmirëson ndjeshëm stabilitetin, përshpejtimin dhe frenimin në kushte të rrëshqitshme. Falë reagimit të shpejtë të motorëve elektrikë, forca e krijuar midis rrotave dhe rrugës mund të kontrollohet në një çast për të parandaluar në mënyrë proaktive rrotullimin e rrotave.

Karakteristika përmirëson qartë përshpejtimin në kushte të rrëshqitshme. Testet e kryera me Volvo FH Electric në një sipërfaqe me fërkim të ulët me një rimorkio të ngarkuar treguan 45% përmirësim me përshpejtimin e plotë.

“Përmirësimi kur ngjitet në një rrugë të rrëshqitshme dhe me zhavorr është vërtet mbresëlënës. Unë besoj se kjo do të rrisë produktivitetin, jo më pak për klientët tanë të ndërtimit,” thotë Anna Wrige Berling, Drejtore e Trafikut dhe Sigurisë së Produkteve në Volvo Trucks.

Nëse kamioni fillon të rrëshqasë, sensorë të shumtë lejojnë sistemin e kontrollit të automjetit të reagojë ndaj kushteve të sipërfaqes së rrugës dhe të përdorë motorët elektrikë të automjetit, së bashku me aktivizuesit e tjerë, në një mënyrë inteligjente për të ndihmuar shoferin të qëndrojë në rrugë. Karakteristika e re është krijuar gjithashtu për të reduktuar rrezikun e goditjes me thikë dhe mbidrejtimin kur lëvizni pa ngarkesë.

“Me Active Grip Control ne po u japim drejtuesve tanë një aftësi të përmirësuar të mëtejshme për të përshkuar rrugë dhe terrene të vështira – edhe gjatë kushteve më sfiduese. Ky është një funksion unik që Volvo Group e ka mbrojtur me patenta,” shpjegon Anna Wrige Berling.

Përmirësimet mund të shihen edhe gjatë frenimit, pasi funksioni mund të përdoret për frenim rigjenerues të kontrolluar pa hyrë në ABS. Kjo rrit efikasitetin pasi harxhohet më shumë kohë në rigjenerim, duke lejuar një përvojë më të butë frenimi.​ Funksioni i kontrollit aktiv të kapjes do të jetë i disponueshëm në kamionët Volvo FH, Volvo FM dhe Volvo FMX Electric të ngarkesave të rënda, që përdoren për transport rajonal dhe operacione ndërtimi. Një version i veçorisë do të jetë gjithashtu i disponueshëm në kamionë me motor dizel ose LNG.

Fakte rreth kamionëve elektrikë të Volvo:

Volvo Trucks ka një gamë prej gjashtë kamionësh tërësisht elektrikë të projektuar për të mbuluar një gamë të gjerë detyrash të ndryshme transporti. Volvo FH, Volvo FM dhe Volvo FMX Electric janë kamionë të rëndë me një peshë të kombinuar bruto prej 44 tonësh. Shitjet janë duke vazhduar në Evropë dhe prodhimi do të fillojë në gjysmën e dytë të 2022. Prodhimi serik në Evropë i Volvo FL dhe Volvo FE Electric, për shpërndarjen në qytet dhe trajtimin e mbeturinave, filloi në vitin 2019.

Për më shumë rreth kamionëve gjendje Volvo kliko këtu.