Sfidat e lidhura me tranzicionin ekologjik dhe interesi në rritje i klientëve të saj në këtë fushë kanë shtyrë Renault Trucks të investojë shumë në ekonomi gjatë katër viteve të fundit, me dy ambicie kryesore, të garantojë cilësinë dhe qëndrueshmërinë e kamionëve të saj dhe të marrë përsipër të reduktojë emetimet e tij të karbonit. Ekonomia rrethore ka një potencial të konsiderueshëm rritjeje.

Në vitin 2021, shkalla e kamionëve të rigjeneruar ose të ripërdorur u rrit në 6% të kamionëve të përdorur të shitur nga kompania. Ekonomia rrethore gjithashtu zvogëlon emetimet e CO2 me 14.4-ton për çdo automjet të rinovuar ose të ricikluar. Për prodhuesin francez që udhëheq tregun e tij vendas, automjetet e përdorura u drejtohen klientëve specifikë, të cilët, për arsye ekonomike, taktike apo edhe mjedisore, zgjedhin qëllimisht të mos përdorin një automjet të ri. Ato plotësojnë gjithashtu një nevojë për disponueshmëri të menjëhershme në sfondin e mungesave.

Rigjeneroni: automjetet që janë përdorur intensivisht për tre ose katër vjet rindërtohen në një nga qendrat e kamionëve të përdorur të kompanisë dhe përditësohen me software më të fundit. Më pas ato u kthehen pronarëve të tyre për t’u vënë sërish në rrugë për tre vite të tjera funksionimi ose për t’u rishitur. Prandaj, këta kamionë të rigjeneruar do të përdoren me kapacitetin e tyre të plotë, duke siguruar funksionimin e vazhdueshëm përtej kufirit të një milion kilometrash.

Ripërdorimi: Automjetet e përdorura Renault Trucks transformohen duke përdorur procese të rrepta industriale për t’i bërë ato të përshtatshme për një qëllim të ri. Në fabrikën e kamionëve të përdorur, një punëtori e specializuar e transformimit të kamionëve të përdorur, e vendosur në fabrikën e prodhimit Bourg-en-Bresse, traktorët e transportit të gjatë kthehen në kamionë të ngurtë ose me afrim në terren.

Në pikat e shitjes, disa automjete mund të montohen gjithashtu për t’u bërë të pajtueshme me biokarburantin B100.

Riciklimi: përbëhet nga pjesë të rikuperimit që mund të rindërtohen dhe më pas të rifuten në qarkun pas shitjes. Operacionet e riprodhimit për motorët, kutitë e shpejtësisë, injektorët dhe filtrat e grimcave kryhen aktualisht në fabrikën e prodhuesit në Limoges.

Prodhuesi po konsideron gjithashtu ngritjen e një zinxhiri të integruar për riciklimin dhe ripërdorimin e pjesëve për automjetet e mallrave të rënda.

Këto procedura i mundësojnë Renault Trucks të zgjasë jetën e automjeteve të tij duke përdorur pjesë të reja dhe të rinovuara. Kjo është një qasje dyfish e qëndrueshme pasi riciklimi kontribuon si në operacionet e rigjenerimit ashtu edhe në ripërdorimin.

Në vitin 2020, 7,500 m2 ambiente moderne, të bollshme dhe funksionale u ndërtuan në vendin e Renault Trucks në Saint-Priest. Ky objekt i ri i ka mundësuar konstruktorit të vendosë rigjenerimin në qendër të veprimtarisë së tij të kamionëve të përdorur.

Procesi gjysmë-industrial fillon me një vlerësim rigoroz të mjetit të përdorur kur i kthehet direkt prodhuesit. Pastaj fillon faza përgatitore. Makina kontrollohet fillimisht në 200 pika kontrolli duke përdorur mjetet e prodhuesit. Sistemi i fuqisë dhe sistemi i kontrollit të ndotjes janë pika të veçanta të fokusit. Gjithashtu zhvillohen fushata të mirëmbajtjes parandaluese, si ndërrimi i komponentëve të tillë si kompresori turbo. Software i automjetit përditësohet më pas, që do të thotë se performanca e konsumit të karburantit mund të përditësohet gjithashtu.

Renault Trucks ka ngritur gjithashtu një punëtori në fabrikën e saj Bourg-en-Bresse, e specializuar në ripërdorimin e automjeteve të përdorura. Seritë speciale si Renault Trucks T 01 Racing ose T Robust 13L prodhohen në këtë fabrikë. Më në fund, automjetet Euro 6 konvertohen këtu dhe certifikohen me Euro 3 për tregjet e Afrikës dhe Lindjes së Mesme (Renault T X-Port dhe T X-64).

Çdo vit, 500 kamionë shndërrohen në Fabrikën e Kamionëve të Përdorur.

Klikoni këtu për të parë listimet, ose kontaktoni në adresat tona për informacione më të detajuara.